Atrakcyjny i seksowny to dwie różne rzeczy.

Atrakcyjny i seksowny to dwie zupełnie różne rzeczy, choć pozornie wydawać by się mogło, że oznaczają to samo. Można być przecież atrakcyjnym, ale nie mieć w sobie „tego czegoś”  i przez to być mało seksownym. Z drugiej strony na pewno znacie takich ludzi, którzy są niesamowicie seksowni, mimo, że nie są klasycznym wzorem atrakcyjności. W czym więc tkwi różnica?

ugly guy with pretty girl

Atrakcyjność to kwestia cech fizycznych i wyglądu. Ktoś jest atrakcyjny, jeśli jego wygląd nam się podoba. Współczesne atrybuty atrakcyjnej kobiety to figura osy, duże piersi, ładna twarz. Atrakcyjny mężczyzna w dzisiejszych czasach to taki, który ma szerokie ramiona, kaloryfer na brzuchu i metr osiemdziesiąt wzrostu.

Seksownym natomiast można nazwać kogoś, kto posiada w sobie „to coś”, co przyciąga seksualnie płeć przeciwną. Ile razy widzieliście na mieście piękną dziewczynę z kolesiem w brudnym T-shircie z wystającym brzuszkiem lub delikatną łysinką? I co wtedy sobie pomyśleliście? Najczęstsza reakcja w takiej sytuacji to: „Jakim cudem taka laska jest z gościem jak on?”

Ten facet dobrze wie, że nie trzeba być atrakcyjnym, żeby kobieta chciała uprawiać z Tobą seks. Mężczyźni są wzrokowcami i bardzo często kobieta, która jest atrakcyjna jest też jednocześnie dla nich seksowna. Jednak dla kobiet oprócz wyglądu fizycznego liczy się coś więcej, co sprawia, że chce pójść z Tobą do łóżka. Mężczyźni od setek lat poszukują odpowiedzi na pytanie czym jest „to coś”, co pociąga kobiety. Co sprawia, że łamią swoje zasady i oddają nam swoje serce (i nie tylko) na pierwszej randce?

Piszcie (zwłaszcza Panie) swoje propozycje w komentarzach, ponieważ jestem ciekaw waszej opinii na ten temat.

29 responses to “Atrakcyjny i seksowny to dwie różne rzeczy.

  1. Jako kobieta, zgadzam się z powyższym tekstem. Zdarzają się mężczyźni, którzy są przystojni, ale jednocześnie brakuje im tzw. COSIA. Można zrobić sobie z nimi ładne selfie, ale nie świadczy to o tym, że pociąga mnie fizycznie. Wiąże się z tym też fakt, że kobieta, która potrafi odróżnić atrakcyjnego od seksownego faceta, nie pójdzie z nim do łóżka, bo pragnie odkryć w nim tego COSIA a nie chwalić się jedynie ładnym selfie. A seksualność zaczyna się w głowie, nie ciele…

      • Myślę, że dla każdej kobiety co innego. Ja umówię się tylko z mężczyzną pewnym siebie,(który nie będzie mi mówił o swoich wadach czy żalił się-sama je poznam, nie potrzebuję jego żalów),mającym pasję, elokwentnym, szarmanckim i potrafiącym mówić do mnie tak, że spajałabym słowa z jego ust, nawet gdyby mówił o fizyce kwantowej. Mój mężczyzna musi mnie pociągać przede wszystkim intelektualnie, ma sprawiać że przy nim oczekuje od samej siebie więcej i sprawia przy tym, że czuję się dobrze. Ze sobą, przy nim. „COSIA” się odkrywa, to nie jest Pan z magazynu dla kobiet i to jest w tym najciekawszym. Czasami mogę z kimś rozmawiać 2 minuty i czuję, że ten facet jest wyjątkowy, bo mówi, porusza się,ma swój sposób bycia, który mnie pociąga. Na to nie ma definicji, tego nie można się nauczyć, należy to w sobie odkryć, czego każdemu z Panów życzę… 🙂

      • Hmm… Z obserwacji moich reakcji wynika, że pociągają mnie panowie, od których bije pewność siebie i którzy nie robią nic na pokaz. Taki przyczajony tygrys, ukryty smok, można powiedzieć. No i facet nie może być „babą”. Sama nią jestem i tyle wystarczy!

  2. Powtarzam to do upadłego – nie ma nic seksowniejszego od pewności siebie. Kiedy facet ma poczucie własnej wartości i brak jakiś szczególnych kompleksów rozsiewa wokół siebie właśnie to coś. Tak samo kobieta, która czuje się pewnie w swoim ciele roztacza wokół ten magnetyzm. Badania to potwierdzają (kiedyś gdzieś czytałam, jak będzie trzeba to znajdę ;)), że kiedy ktoś zachowuje się jakby był wart milion dolarów, to otoczenie odbiera podświadomie sygnał, że „skoro jest taki hop do przodu, to życie musiało mu dać powody by tak myśleć”. Poza tym jest coś takiego jak „zbiorowe chcenie”. Często pożądamy tego, co jest obiektem pożądania innych. Chcesz Vansy, bo wszyscy inni chcą Vansy, zatem coś musi w nich być. Wiesz o co cho 🙂

  3. Dla mnie wszyscy mężczyźni są piękni i seksowni. Jedni bardziej, inni mniej, ale w rezultacie prowadzi to do jednego. Jesteśmy zwierzętami i w skrajnej sytuacji dostrzeżemy piękno ukryte pod najbardziej seksualnie wyalienowaną postacią.

    Dla kobiety mężczyzna tym bardziej jest atrakcyjny, im więcej jest nią zauroczony 😉

    • Zauroczony? Na pewno? Mi się wydawało, że tajemniczość dodaje uroku, ale co ja wiem o kobietach…

      • Więc może lepiej zamienić tajemniczy na intrygujący?

      • ale… jestem skłonna, o ile jestem zainteresowana poddać się jej …Jeśli ma taką naturę . Nie doszukuję się w tym gierek i innych pierdołek …Jak już jest, to niech będzie 🙂 Niech będzie tajemniczy

  4. Jako kobieta nie potrafię oceniać mężczyzn tylko na podstawie wyglądu. Nie wiem, jak to wytłumaczyć, ale czasami facet, który początkowo fizycznie mnie nie zachwyca, zyskuje w miarę głębszego poznania i zaczynam uwielbiać jego wygląd. Po prostu odwrotnie niż u Was. Nie wygląd -> charakter, a charakter -> wygląd.

    • To całkiem normalne – jeśli kogoś lubimy, to przypisujemy mu więcej pozytywnych cech.

    • To jest bardzo dobre podejście , acz jednocześnie jest to świadome oszukiwanie samego siebie. Też mam problemy z wytłumaczeniem 🙂
      Generalnie na dłuższą metę tęskni się….za faktycznym szczerym , prawdziwym pożądaniem … który zaistniał na początku , a nie został „sztucznie” wywołany potem , „Nie podoba mi się, ale dam mu szanse” …z czasem zaczynam się nam podobać, tak jak napisał to autor; jeśli kogoś lubimy, to przypisujemy mu więcej pozytywnych cech.

      to jest takie na siłę , dla mnie jest to na siłę ….
      w przyjaźni , koleżeństwie jest to fajne ale nie w związkach , małżeństwach ….

    • takie porozumienie się na płaszczyźnie emocjonalnej która buduje bliskość między ludzmi , to za mało …zdecydowanie za mało

Skomentuj

